diumenge, 10 d’abril del 2011

GUITARRA ELECTRICA

Aquest va ser un repte per mi mai habia fet una guitarra i em 3D menys, vaig pensar que d'on treuria la plantilla i llavors vaig recordar que la Carmeta de ciunetes i cosetes m'hen havia enviat una, gracies guapa.
La vaig ampliar ja que el pastis era per 20 persones la veritat es que no ham van donar mes premises que aquestes que fos una guitarra i per 20.
Vaig fer una bomba de xocolata que agrada molt a tothom.
Podeu veure una mica com va anar quedamt.




I aqui com la tallaven

4 comentaris:

  1. Molt xula Olga! la veritat es que t'ha quedat molt bé i ajuda molt aquesta plantilla, la Carmeta també me la va passar a mi per fer la de la Hannah i desprès la he fet servir dos cops més, va genial :-).
    Petons wpa!

    ResponElimina
  2. noies¡¡ que bé que feu servir-la¡¡ olga molt maco, te'n surts cada cop millor, m'encanta quant els tallen¡¡

    ResponElimina
  3. Olga, que guai t'ha quedat!!

    Si mai he de fer una guitarra, ja et demaré la plantilla :) !!
    Lourdes

    ResponElimina
  4. Gracies a totes¡¡
    Si carmeta la plantilla va genial¡¡¡
    Lourdes quant vulguis te la paso.

    ResponElimina