diumenge, 8 de maig del 2011

Pastis de cervesa negra amb maduixes

Primer hola, que ara fa dies que tinc abandonat al blog. A veuree si hem poso al dia que tinc un mun de entrades per fer, pero poc a poc.

Aquest pastis l'he presentat al concurs de pastissos de la Fira de la maduixa d'Arenys de Munt, la senyora de la llibreria on compro el paper per forrar les safates dels meus pastissos hem va animar a apuntar-me, i despres de molt pensar i provar alguna cosa vaig pensar que al Pastis de Cervesa negra amb el frosting convinaria perfectament amb les maduixes que tenen el toc acid, I la veritat es que ha quedat espectacular¡¡
He quedat en segon lloc que per la primera vegada ja esta molt be, estic molt contesta d'aquest premi i de la aceptacio de la gent que l'han provat.

GRACIES¡¡¡¡

2 comentaris:

  1. felicitats¡¡ t'auguro molts éxits¡ petons

    ResponElimina
  2. Gracies Carmeta¡¡¡ ha estat una sorprea ja que no m'habia presentat mai i no sabia que feia la gent. Un peto

    ResponElimina