dijous, 27 de gener del 2011

PASTIS DE PASTANAGA

Tenia ganes de preparar aquest pastis, pero en feia una mica de cosa pero al final m'ha decidit a fer-la.
La veritat es que esta molt bona i la pastana no es nota. Queda molt esponjosa i molt melosa, us recomano que la proveu¡¡¡



INGREDIENTS:

250 grms. de pastanaga (ja pelada)
200 grms. de farina
12 grms de llevat
4 ous
200 grms. de sucre

Primer triturem la pastanaga amb l'oli
En un bol batem els ous amb el sucre, un cop batuts afegim la pasta de pastanaga.
Despres posem la farina i el llevat tamizat a cullerades.

I ho posem al forn a 185º uns 30 min. (jo he posat el ventilador)








ESPERO QUE US AGRADI¡¡¡¡¡

4 comentaris:

  1. doncs si que m'agrada, jo tinc varies receptes i en quant el proven no es creuen que està feta de pastanaga, sempre triomfa¡¡
    petonets¡

    ResponElimina
  2. Boniiiisssimm el "carrot cake" jo, com diu la Carmeta el faig diferent, li posso atmetlla però està deliciós.. m'agrada molt.
    Un petó wpa!!

    ResponElimina
  3. Ja ens pasarem les receptes no??
    Aquest queda bonissim i com diu a Carmeta noes creuen que porti pastanaga, els meus peques van arrassar amb la coca¡¡¡¡¡
    molts petns a les dos, ens veiem aviat¡¡

    ResponElimina
  4. Hola guapa!M´agrada molt aquest pastís i sempre sorprèn a tothom.Petons.

    ResponElimina